LOVELY DAY PALETTE


H lovely day palette, είναι καινούργιο απόκτημα και ανήκει στην καινούργια σειρά προϊόντων της αγγλικής εταιρίας Accessorize. 

Η παλέτα περιέχει 32 υπέροχες αποχρώσεις (9 ματ και 23 ιριδίζουσες) οι οποίες έχουν πουδρένια υφή, τέλεια απόδοση και χρησιμοποιούνται και ως coat πάνω από κραγιόν και lipglosses.



H συσκευασία της είναι χάρτινη αλλά αρκετά σκληρή, πολύ βολική για την τσάντα, έχει καφέ τιγρέ pattern με ροζ τραντάφυλλα (το μόνο αρνητικό της) και έρχεται στα 16 γραμμάρια. Το μέγεθος των σκιών έχουν μέγεθος όσο ένα 10λεπτο του ευρώ, δηλαδή αρκετά ικανοποιητική ποσότητα.






Τα χρώματα των ιριδιζόντων σκιών τα εχω καταλατρέψει. Θεωρώ ότι και τα 23 χρώματα είναι φοβερά ενώ οι συνδιασμοί που μπορείς να κάνεις είναι άπειροι. 







Χωρίς να φανώ υπερβολική, οι σκιές μοιάζουν εξαιρετικά με αυτές των Urban Decay (naked 2 & naked 3) μόνο που έρχονται στην προνομιακή τιμή των 14.90 ευρώ! 
Εγώ βέβαια, λόγω εκπτώσεων, την αγόρασα με 12.50 ευρώ.






Σύγκριση με naked 2 & naked 3
naked 2
naked 3


Συμπέρασμα: Είναι μία από τις αγαπημένες μου παλέτες. Αν λατρεύεις τις ιριδίζουσες σκιές, αυτή είναι η ιδανική παλέτα για εσένα. Βέβαια, όσον αφορά στις ματ σκιές, μοιάζουν πολύ και με μερικές της Mac.









                                                                                                           

8 comments:

  1. υπεροχη φαινεται..κριμα που δεν μπορω να τη βρω Online..Θα την επαιρνα σιγουρα..ειναι και οικονομικη

    ReplyDelete
    Replies
    1. einai! Mporeis na tin breis omos se ola ta katastimata Accessorize! :)

      Delete
  2. πολύ γλυκούλα! εμένα και εξωτερικά μου αρέσει!
    και οι σκιές συμπαθητικούλες.. μου αρέσει που έχει και ματ και μεταλλικές!
    δεν την έχω πετύχει όμως πουθενά.. με γεια σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eva moy borei na exeis perasei kai na min tin exeis proseksei... skepsoy oti sto stand itan telytaia katw me apotelesma na kopsomesiastw gia na tin dw kala. Tis skies tis exw katavoleytei!

      Delete
  3. fenete uperoxi, me geia sou.

    ReplyDelete
  4. Έχω την exposed και την bejeweled και τις έχω ερωτευτεί. Γράφουν εξαιρετικά και μπορείς να κάνεις άπειρους συνδυασμούς. Όρεξη να έχεις και φαντασία. Θα τις χαρείς σίγουρα! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Την exposed όπως μάλλον θα είδες την δίνω στο giveaway και εννοείται ότι είναι τέλειες όλες της σειράς. :)

      Delete

Back to Top