ZARA NEW FRAGRANCE



I'm in love!

Πραγματικά δεν περίμενα ένα άρωμα (eau de toilette) από το Zara να μου αρέσει τόσο πολύ.
Ας αρχίσω από το γεγονός ότι δεν γνώριζα ότι το Zara έχει ΚΑΙ αρώματα. Τα είδα τυχαία στο ταμείο και αφού περίμενα μισή ώρα για να έρθει η σειρά μου να εξυπηρετηθώ (ως συνήθως γίνεται στο συγκεκριμένο κατάστημα) δοκίμασα όλο το stand.

Έχει διάφορα μπουκαλάκια και μυρωδιές, όλα πολύ ιδιαίτερα και ξεχωριστά αλλά το άρωμα που με κέρδισε ήταν το λευκό (δική μου ονομασία).
Θα προσπαθήσω να περιγράψω αυτό που μυρίζω...
Κυριαρχεί η βανίλια, η καρύδα και νομίζω το πικραμύγδαλο. Είναι γλυκιά αλλά όχι πολύ, έντονη και μου αφήνει μία αίσθηση καθαριότητας. Είναι μυρωδιά που πιστεύω ότι ταιριάζει με όλες τις εποχές αλλά ίσως λίγο περισσότερο με την άνοιξη.
Η διάρκεια εξίσου εξαιρετική, κρατάει περίπου 6 με 7 ώρες.

Τιμή & συσκευασία


Η τιμή του είναι πάρα πολύ προσιτή, καθώς αν αγοράσεις μόνο το μπουκαλάκι (50 ml) κοστίζει περίπου 7 ευρώ, ενώ αν αγοράσεις το σετ που συμπεριλαμβάνει και την ρολλέτα για την τσάντα (10 ml) πληρώνεις 9,50 ευρώ.
Η συσκευασία λιτή, απλή και απέριττη, κομψή και καθαρή.

Definitely yay!


                                                                                               



12 comments:

  1. πολύ χρήσιμο το ποστ σου σίγουρα θα το αγοράσω το άρωμα!

    ReplyDelete
  2. αχ δεν τα ειχα δει καθολου! θα παω να το βρω μιας και οι μυρωδιες που περιεγραψες μου αρεσουν πολυ!

    ReplyDelete
  3. Πάντα τα κοιτάω τα αρωματάκια και τα δοκιμάζω καθώς περιμένω για ταμείο!^-^ Εχω πετύχει κάποια πολύ ωραία αρωματάκια! Θα το δοκιμάσω και αυτό με την επόμενη!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ πάλι τίποτα δεν είχα δει... γκαβομάρα τόσο καιρό! Ποια άλλα δοκίμασες και σου άρεσαν;

      Delete
  4. Ε λοιπόν κάθε φορά που πάω στα zara λέω θα δοκιμάσω κάποιο από τα αρωματάκια και πάντα ξεχνιέμαι με τα ρούχα!! Έχω δοκιμάσει το Black Amber και μου άρεσε πολύ!!
    Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω και αυτό γιατί μου αρέσουν οι γλυκές μυρωδιές! :-)
    http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. E τι το λες και δεν το κάμεις; Να πας, να δοκιμάσεις κι εσύ και να μας πεις την άποψή σου! <3

      Delete
  5. Αγαπημένες μυρωδιές αυτές που περιγραφεις....θα το δοκιμάσω.
    Www.beautywithmara.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι είναι οι άτιμες... ταξιδιάρικες και γλυκιές. Εντωμεταξύ με ρωτάνε συνέχεια για το άρωμα αυτο όταν το μυρίζουν. Να το δοκιμάσεις και εσύ σίγουρα. Φιλια!

      Delete
  6. Μου αρέσει απ'την περιγραφή σου, την επόμενη φορά που θα είμαι στα ZARA θα το μυρίσω! :)

    ReplyDelete

Back to Top