BRUSH CRUSH


Is just, a little crush



Πριν λίγες εβδομάδες, μεγάλωσε η συλλογή με τα πινέλα μου (λες και δεν ήταν ήδη αρκετά μεγάλη).

Τα λατρεύω και χαζεύω να τα κοιτάω. Για κάποιο λόγο, μου φτιάχνουν τη διάθεση και με βάζουν στο mood για να πειραματιστώ με περίεργα μακιγιάζ, χρώματα και υφές.
Βέβαια, επειδή δεν είμαι ειδική (γελάω), κάνω πολλές φορές λάθος αγορές και θέλω να μοιραστώ τον πόνο μου. Άλλες φορές πάλι πετυχαίνω τα σωστά (τύχη υποθέτω) και θέλω να μοιραστώ τη χαρά μου. Γενικώς έλα να μοιραστούμε εμπειρίες (τι γράφω πάλι σήμερα...).


Πάμε στο post! 




Ebay bae!

Το "στέκι" μου θα παρέλειπα; 
Στο ebay θα βρεις ό,τι μπορείς να φανταστείς και συγκεκριμένα όσον αφορά στα πινέλα, οι επιλογές είναι αμέτρητες. Ήθελα λοιπόν να βρω ένα fan brush για να τοποθετώ το highlighter και να αναμειγύω πουδρένιες υφές. Βρήκα το καλύτερο που θα μπορούσα! Καλοφτιαγμένο με φυσική τρίχα, σταθερή λαβή και σωστά κολλημένο, κάνει τη δουλειά που πρέπει. 



























Τιμή: 1,53 E

Μπορείς να το βρεις ΕΔΩ


To επόμενο είναι ένα πινέλο για υγρά προϊόντα (foundation, concealer, primer κ.τ.λ.), το οποίο είναι ολόιδιο με αυτό της Toyoko που "κήδεψα" πριν κάποιους μήνες επειδή ξεκόλλησε. Της Toyoko ήταν εξαιρετικό και με βόλευε πολύ στο να βάζω concealer. 
Αυτό που αγόρασα από το ebay όμως, είναι καλύτερο, πιο οικονομικό, πιο πυκνό, πιο καλοφτιαγμένο, με μεγαλύτερη λαβή για πιο σταθερό κράτημα (αν ξεκολλήσει κι αυτό θα σας ενημερώσω).





























Τιμή: 1,37 E

Μπορείς να το βρεις ΕΔΩ


Αυτό το πινέλο, όταν το είδα ενθουσιάστηκα. Είναι contouring brush και εκτός του ότι είναι πολύ πυκνό, η λαβή του είναι μεγάλη ώστε να βοηθάει να "ζωγραφίζεις μέσα από τις γραμμές". Είναι εξαιρετικό και το αποτέλεσμα που δίνει απαλό και φυσικό. Δεν έχει χάσει ούτε μία τρίχα.























Τιμή: 2 E

Μπορείς να το βρεις ΕΔΩ



Το επόμενο είναι ένα σετ από 7 πινέλα ματιών (στη φωτογραφία υπάρχουν μόνο τα έξι, διότι το έβδομο πινέλο κάπου εξαφανίστηκε). 

Ήταν μία καλή αγορά (όχι τίποτα ιδιαίτερο), για τις φορές που ξεμένω από πινέλα και θέλω άμεσα ένα καθαρό. 




To blending brush του σετ είναι ένα απλό, λιτό και απέριττο πινέλο. Αναμειγνύει σωστά τις σκιές αλλά δυστυχώς λίγο μαδάει. Παρολ' αυτά, είναι απαλό (σημαντικό) και σταθερό.





Το συγκεκριμένο το χρησιμοποείς και για blending αλλά και για απλή τοποθέτηση της σκιάς. Είναι αρκετά σκληρό αλλά λίγη προσοχή, τη δουλειά του την κάνει.




Τα επόμενα είναι επίσης πολυχρηστικά πινέλα. Εξίσου άγρια με το παραπάνω και λίγο κακοφτιαγμένα. 




Αυτά είναι τα δύο που χρησιμοποιώ περισσότερο, διότι είναι πιο καλοφτιαγμένα και δεν ενοχλούν το δέρμα μου. Το μαύρο το χρησιμοποιώ κυρίως για να δώσω λάμψη κάτω από το φρύδι και το λευκό για blending στο κάτω βλέφαρο. 



Τιμή: 2,47 E (όλο το σετ)


Θα τα βρεις ΕΔΩ



Blending Brushes

Αγόρασα τρία πινέλα για blending, τα δύο από το ebay και το τρίτο είναι αγορασμένο από κατάστημα της εταιρίας Flormar (για juicy λεπτομέρειες δες πιο κάτω). 



Blending Brush n.1 


Aπλό πινέλο, σωστά φτιαγμένο (μόνο κάποιες τριχούλες χρειάστηκε να κόψω για να είναι πιο ίσιο). Απαλό, δεν γδέρνει και είναι σταθερό. Με καλύπτει απόλυτα και είναι από τα πιο χρησιμοποιήμενα μου πινέλα πλέον.




Τιμή: 0,88 E

Μπορείς να το βρεις ΕΔΩ



Blending Bush n.2 

Είναι ένα πινέλο-απομίμηση αυτού των παλετων της Urban Decay. Είναι ίσως το μοναδικό πράγμα που ήθελα από την παλέτα, διότι μου φαινόταν ιδανικό για blending. Tελικά αποδείχθηκε αντάξιο των προσδοκιών μου αφού είναι απλά καταπληκτικό.
Μαλακό, δυο άκρων και πολύ καλοφτιαγμένο. Δεν γνωρίζω αν είναι πιστή αντιγραφή του αυθεντικού ή όχι αλλά το συγκεκριμένο το έχω λατρέψει. 
Τιμή: 0.88 E

Μπορείς να το βρεις ΕΔΩ



Blending Brush n.3 by Flormar 

Από τις πιο αποτυχημένες αγορές που έχω κάνει ποτέ. Υποτίθεται ότι είναι πινέλο για blending και όχι απλά δεν είναι αλλά δεν έχει καμία απολύτως χρησιμότητα.
Επειδή το αγοράζεις κλεισμένο στη συσκευασία του, είναι αδύνατον να καταλάβεις ότι οι τρίχες του παραμένουν κολλημένες ακόμα και αφού βγάλεις το μικρό προστατευτικό. Και τι εννοώ...








Είναι άκαμπτο και σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις αφού υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να τραυματίσεις το μάτι σου. Οι τρίχες του είναι συνθετικές (γεγονός που κάνουν ακόμα πιο σκληρό το πινέλο) και όσες φορές και αν το χρησιμοποιήσα ή έπλυνα, οι τρίχες του δεν φουντώνουν καθόλου. Ακόμα και για απλή τοποθέτηση σκιάς είναι ακατάλληλο αφού οι τρίχες του γλιστράνε τόσο πολύ που δεν κρατάνε το προϊόν εκεί που θα το βάλεις. 























Μη βιαστείς να μου πεις, γιατί δεν κοίταξες ένα ήδη ανοιχτό πινέλο... Καμία make up artist-πωλήτρια του καταστήματος δεν χρησιμοποιούσε το συγκεκριμένο (έπρεπε να το υποψιαστώ) αλλά μου έδειξαν το σταντ που έχει όλα τα πινέλα της Flormar ώστε να δω πώς είναι στην πραγματικότητα και αν επιθυμώ να το αγοράσω στη συνέχεια. 

Το θέμα είναι, ότι στο σταντ ήταν τόσο φουντωτό και ιδανικό που δεν μου πέρασε καν από το μυαλό ότι μπορεί να υπάρξει πρόβλημα.
Για να μην τα πολυλογώ, στην επόμενή μου επίσκεψη στο κατάστημα και σε ερώτησή μου προς την πωλήτρια επί του θέματος έλαβα την εξής απάντηση: "Τα συγκεκριμένα πινέλα πάντα βγαίνουν διαφορετικά. Είναι θέμα του εργοστασίου. Μία φορά μας έρχονται σωστά και μια λάθος".



Τιμή: 5.90 E




Αυτές λοιπόν, ήταν οι πρόσφατες αγορές μου από το ebay. 
Μοιράσου από κάτω στα σχόλια, ποιές ήταν οι δικές σου τελευταίες αγορές από το ebay ή αν έχεις ήδη κάποιο από τα παραπάνω πινέλα.


Γενικώς... μοιράσου!



xoxo



                                                                                                                     

4 comments:

  1. Kορίτσι ,υπέροχο αναλυτικό ποστ και τρομερές φωτογραφιες.Τα πινέλα είναι τόσο οικονομικά!!!Και ποτέ δεν είναι αρκετά.Δεν έχω ψωνίσει ποτέ από ebay (κι όμως) αλλά με ενθουσίασαν τα fan,contouring και η απομίμηση.Many kisses!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφάκι! <3 Είναι όλα οικονομικά και ευτυχώς τα περισσότερα σωστά διαλεγμένα :P

      Delete
  2. ΠΟΣΟ ΤΕΛΕΙΑ ΠΙΝΕΛΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΣΤΟ EBAY. ΤΕΛΕΙΟ ΟΤΙ ΕΒΑΛΕΣ ΟΛΑ ΤΑ LINKS MAKΑΡΙ ΝΑ ΤΑ ΕΒΑΖΑΝ ΟΛΕΣ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λογια πάντα :) E, ναι, εννοείται οτι θα έβαζα όλα τα λινκς. Πώς θα τα βρίσκατε αλλιώς; Τα βάζουν πολλές μπλογκερς δεν είμαι μόνο εγώ :)

      Delete

Back to Top